• Is het mogelijk om in te loggen in mijn website?

    Natuurlijk kan dat! In de e-mail waarin we je hebben laten weten dat je website live is, hebben we ook de inloggegevens van je website meegestuurd. Kun je ze niet vinden? Geen zorgen. Stuur ons gewoon een e-mail en we helpen je graag verder.

  • Kan ik zelf wijzigingen aanbrengen in de website?

    Natuurlijk kun je zelf wijzigingen aanbrengen! Meer informatie hierover vind je in de handleiding die we hebben meegestuurd. 

  • Hoe vaak kan ik veranderingen aan mijn website laten maken?

    Het aantal aanpassingen varieert per pakket dat je hebt gekozen. Je kunt dit vinden op de Hostnet-pagina.

  • Wat gebeurt er als mijn contract afloopt?

    Wanneer je contract afloopt, heb je de mogelijkheid om het te verlengen of ervoor te kiezen om het niet te verlengen. Als je besluit om het niet te verlengen, wordt je website helaas verwijderd. Uiteraard word je hierover van tevoren gecontacteerd.

  • Kan ik mijn pakket in de toekomst upgraden of downgraden?

    Ja, absoluut! Je kunt altijd upgraden of downgraden. Bij een upgrade krijg je de mogelijkheid om meer pagina's toe te voegen aan je website. Bij een downgrade zul je waarschijnlijk pagina's moeten verwijderen.

Heb je vragen of loop je ergens vast?
Neem dan gerust contact met ons op.